2013. január 10., csütörtök

Repesztő körömlakk

Arany színű repesztőlakkot rendeltem az AVON-tól, pontosabban egy ismerősöm rendeli teljesen díjmentesen, még a plussz %-ot sem számítja fel magának, mert Ő ilyen segítőkész (Köszi Judit!)

Igaziból Karácsonyra szerettem volna, de az új évben jött meg, így most kezdtem el használni.
Első próbának bordó alapra vittem fel, és érdekes volt látni, ahogyan magától berepedezik. Ilyen lett.
És a januári AVON katalógusban még több színből lehet válogatni, akciós áron (nekem pedig még ebből is lejön 15%).


4 megjegyzés:

  1. Tetszik bordóval, szerintem majd én is kipróbálom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajánlom az AVON mostani akcióját: arany, ezüst, kék, vörösláva, és fekete színekben lehet kapni.

      Törlés
    2. Már megvannak, csak még nem teszteltem őket :-)

      Törlés
  2. Én Essence-t használok már régóta, elsőre tényleg furi volt ahogy repedezett :D, nekem ezüst és királykék van, de tetszik ez a szín összeállítás :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...