2013. január 14., hétfő

Fémalátétes medál SK

Maradék fémalátétekből medálokat készítettem a körömlakkjaim segítségével. Kulcsokat már láttam körömlakkokkal megjegyezni, úgyhogy gondoltam más fémes tárgyakat is különlegessé lehet velük tenni. 

Összeszedtem az összes körömlakkomat és még a tini unokahúgomtól is kölcsönkértem az Ő kis élénk színű lakkjait, és a három darab alátétből elkészült a három medál.

A készítés folyamata egyszerű:
  • Alkoholos törlővel áttöröltem az alátéteket.
  • Kiválasztottam azt a néhány lakkot, amit tudom, hogy passzolnak egy-egy outfittemhez.
  • A minta teljesen egyedi, azt pingáltam, ami éppen tetszett, mivel ez még próba volt, így egy alapszínre csak különböző szélességű vonalakat húzgáltam, pöttyöztem.
  • Még az ősszel vettem egy akciós fülbevalót (soha nem hordok), amit csak azért vettem meg, mert szétszedve kombinálni akartam valamivel, most kapóra jött.
  • Egy kicsit bepöttyöztem a fülbevaló gyöngyházas karikáit is a lakkokkal.
  • Száradás után a medálra akasztottam a fülbevalókat (hátul összedrótoztam egy kicsit, hogy stabilabb legyen).
  • Hosszú, vékony barna színű bőrcsíkra hurkoltam és kész.

Mivel három alátétem volt, így készült egy zöldes-aranyos (a fülbevalókkal), egy bordós-aranyos és egy vidám színű, ajándékba az unokahúgomnak, mert kölcsönadta a lakkjait. (Köszi Merci!)

Már összeszedtem egy csomó használaton kívüli kulcsot is, és minden fémes apróságot, amikből készítek még ilyen medálokat, mert nagyon tetszik, hogy a körömlakkjaimmal harmonizálni fognak. 

Kihasználom a munkanélküliség adta szabadidőt :), mert hamarosan rengeteg munkám lesz, és felfüggeszthetem egy időre az alkotást.

2 megjegyzés:

  1. Ó, ezek nagyon gyönyörűek és egyben jópofák is! A piros-bordó kombó tetszik a legjobban.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezernyi lehetőség van a kombinációkra, próbáld ki te is valami fémes tárgyon, nem feltétlenül kell, hogy alátét legyen, csak Nekem ez maradt a fürdőszoba felújításból. De már egy csomó fémes kacatot összegyűjtöttem, szerintem ezeket használom fel az idei SK ajándékozásaimhoz :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...