2013. január 7., hétfő

Bloggerek segítsetek!

Újra segítséget kérek a blogfelületem alakításához. Azért így, mert talán más is hasznát veszi, aki olvassa a blogot.
Alakítgatom, formálgatom, tanulgatom az új részek kialakítását, és amikor megakadok akkor segítséget kérek, mert a segítségkérés profiktól az önképzés egyik legjobb módszere.

1. kérdés
Hogyan lehet a Google bloggerében ilyen fejlécet kialakítani? Szeretnék fotókat rakni erre a szép, nagy, zöld fejlécre, de nem tudom, hogyan lehet ilyen szép sorban felrakni őket, mint ezen a blogon?

2. kérdés
Hogyan lehet beállítani a képek alatti menüpontokat, hogy azok tényleg olyan tartalommal működjenek, mint amit a megnevezésük tartalmaz?

3. kérdés
Hogyan lehet például a Facebook és a Pinterest  oldalakat elérhetővé tenni a blogról, mint kreatívniki blogjában van.
4. kérdés
Hogyan lehet "bejegyzésreklámokat" csinálni? Én csak így hívom a "You May Also Like" részt.


Előre is köszönöm a segítséget!!!

Egyébként megdicsérem magamat, mert egész jól haladok a képszerkesztő használatának tanulásával. Tudom, a fiatalok erre azt mondják, hogy "Na ne már! Az is valami!?" Igen, nekem valami! :)

6 megjegyzés:

  1. Én nagyon szívesen segítek, viszont elég hosszú lesz a válaszom, ezért inkább csináljuk e-mailben, oké? Írd meg légyszi az e-mail címed!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi előre is, már alig várom!

    hornyak.va@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Én mindezt sablonnal szoktam előállítani, megkeresem azt ami számomra tetszik, mint amit írtál is, legyen képpel ellátható fejléc menüpontok, stb. az enyém innen van:

    http://btemplates.com/page/46/

    régen persze egyszerűbb volt, letöltöttem, aztán betallóztam a vezérlőpultnál és az alap kész is volt, most nincs ilyen lehetőség így letöltöm a sablont megnyitom egy sima Notepad++ -al kimásolom a HTML kódot és beillesztem a Sablon- Html kód résznél.
    Ezután az egyéni átalakításokat én mind HTML módban végzem, ez egy kicsit bonyolultabb már, de vannak nagyon jó készre készített sablonok itt.

    A facebook és egyéb linkeket előlehet állítani widget-el az egyszerű legtöbb közösségi oldal ad meg ilyen kódot amit csak be kell másolni és ki is rakja a kis "gombokat", vagy egy egyszerű verzió (én általában így csinálom az egyedibb :) )hogy beraksz egy saját tervezésű P -t (mondjuk a pinteresthez) linkké teszed és oda beírod a saját linked :)

    VálaszTörlés
  4. Aranyosak vagytok!
    Köszönöm Nikinek is, aki e-maiben egy egész oldalas leírást adott a kérdéseimre, és Ginának is. Apránként próbálgatom, tesztelgetem a dolgokat. Már látom, hogy lesznek érdekes megjelenítések a blogon, (Pinterest, Facebook már elérhető, de még nem úgy, ahogy szeretném látni), de úgyis tudja majd az idelátogató, hogy egy tanulási folyamatba csöppent bele.
    A végeredmény pedig tuti jó lesz. Kár, hogy csak esténként tudok vele foglalkozni, pedig már annyira csinálgatnám :)

    VálaszTörlés
  5. a 4. kérdésre a válasz engem is érdekelne -egyszer láttam vhol a haszutot ehhez de most nem találom :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre ezt a választ kaptam e-mailen Kreatívnikitől:

      "4. kérdés - ezt a linkwithin nevű oldallal lehet elkészíteni. (én nem azt használom, mert valamilyen rejtélyes oknál fogva nem működik rendesen az a blogonom, de amúgy mindenki más azt használja). Menj a linkwithin oldalára, és ott add meg a blogod címét, az elérhetőséged stb., (regisztrálni nem kell) majd a weboldal nagyon jól elirányít abban, mit hogyan kell csinálnod. Az egész egyébként pár lépés csak, elég egyszerű."

      De első próbálkozásra nem sikerült, de nem adtam fel :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...