2013. május 3., péntek

Tavaszi ruhatár


Középkorú nőként, így negyven fölött néha elbizonytalanodom, azzal kapcsolatosan, ha tetszik valamilyen ruhadarab, azt be merjem-e vállalni. Mert ugye azért nem szeretne senki nevetségessé válni a túl sok fiatalos cucctól. 
Most a rózsaszín vonz már jó ideje, egész télen szemezgettem ezzel a színnel. Most pedig hogy tényleg itt a tavasz úgy döntöttem, hogy beszerzek néhány rózsaszín darabot. Azért azt elárulom, hogy eddig még soha nem volt rózsaszín holmim. Mindig a földszíneket részesítettem előnyben, de most változtatni akarok :)
Kb. egy hónappal ezelőtt vettem egy csini rózsaszín blézert és egy blúzt. Mivel többen is megdicsérték az új színt rajtam, így felbátorodtam, és további rózsaszín szerzeményekkel bővítettem a tavaszi ruhatáramat.
A tegnapi délutánomat a ruhatáram rendezésére szántam. Kiválogattam a jól kombinálható darabokat, amiket variálgatni fogok majd attól függően, hogy milyen hangulatom lesz éppen. Laza kötött pulcsis-farmeros vagy nőcis blézeres-szoknyás.
A mai napom például kötött pulcsis, rózsaszín atlétával, farmerszoknyával, mert ma azért nincs kánikula. Csak megjegyzem, hogy a táska újrahasznosított bőrből készült, mert szeretem előnyben részesíteni azokat a holmikat, amelyekkel oda tudok figyelni a környezetvédelemre is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...