2013. május 12., vasárnap

Díjat kaptam, kettőt is

Még soha nem kaptam díjat a bloggerkedésemért, de úgy tűnik most gyorsan osztódik a bloggerek között ez a kis díjacska, mert egy hét leforgása alatt két díjat is kaptam.
Először Kreatívniki-től, pontosabban Nikitől, de Én Kreatívniki-nek hívom, aki biztosan a továbbadottjaim között lenne, ha nem Tőle kaptam volna, mert igazán gyakorlatias blogot működtet. Ráadásul hálás is vagyok neki, mert segít a blogolás technikai részleteiben, amikor fejlődni akarok.
A másik díjat Vikitől kaptam, akit eddig még nem ismertem, de nagy öröm számomra, hogy egy új olvasóm blogjáról ilyen formában értesülök.

Akkor most jöjjenek a továbbadás szabályai:

♥ Meg kell említeni azt, akitől a díjat kaptuk.
♥ 4 bloggernek tovább kell adni, feltétel, hogy 200 fő alatt legyen a feliratkozók száma a blogján.
♥ Egy-egy kommentet kell írni a 4 kiválasztott blogger oldalán a díjjal kapcsolatban.

Akiknek továbbadom:
Zöldsaláta, mert tele van jobbnál jobb életviteli  témával: női szerepek, egészség, szépség, divat, mozgás, kaja, lelkizés ...
EZISAZIS, mert nagyon hétköznapi dolgokról ír, amivel gyakran jó azonosulni. Már vagy mögöttem van az, amit ír, vagy éppen most vagyok benne, és jó érezni, hogy hasonlóan éljük meg az élet dolgait.
Ékszertartás, mert egy nagyszerű  bejegyzéssorozata van, a "Bemutatkoznak az Ékszertartás kedvencei", amelyben érdekes, kreatív alkotókat mutat be interjúkkal, weboldalak linkjeivel, sok-sok fotóval.
Éva blogja , mert szeretem azokat az életképeket és pillanatfotókat, amiket a napjainak leírásához ad, mint saját illusztráció.


3 megjegyzés:

  1. Most értem ide és nagyon köszönöm. Amit írtál rólam és a blogról, azt is!

    VálaszTörlés
  2. Fogadjátok olyan szeretettel, amilyennel adtam :))))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...