2013. május 16., csütörtök

Táskaviselet

Az egyik kedvenc táskaviseletem a vállon átdobott, hosszúra eresztett táska. Igaz, csak egy ilyen táskám van, de azt nagyon szívesen hordom, ha városi utam van, mert nagyon praktikus a shopingolásnál, bevásárlásoknál. Mind a két kezem szabad, remekül tudom válogatni a ruhákat, nézegetni, megfogni, forgatni őket, nem csúszik le a vállamról stb. Könnyen fel tudom próbálni a kiegészítőket, gyűrűket, karkötőket, napszemüveget, és nem kell helyet keresni, hogy hová is tehetem le a táskámat?


2 megjegyzés:

  1. Én most vettem egy ilyet, igaz nem túl nagy a két gyerek mellé, de olyan cuki.
    Pont egy hete gondoltam rá: kaphatunk egy képet a Te táskádról? Szerintem jó nagy, amiben elfér a napló, víz, esernyő, vékony pulcsi... Jól tippelem? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közepes méretű a táska, és tényleg elnyel sok mindent. Korábbi bejegyzéseimben látható :)
      http://ruraleve.blogspot.hu/2012/10/jol-sikerult.html
      http://ruraleve.blogspot.hu/2012/12/munkahelyi-minioutfit.html

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...