2013. június 23., vasárnap

Sikeres shopping

A tegnapi napomat újra Debrecenben töltöttem, összekapcsoltam a munkát és a városi kikapcsolódást, ahogy szoktam, ami számomra a shoppingolás. Ráadásul most olyan tuti dolgokra akadtam rá, ami mintha nekem lett volna kitalálva minden üzletben. 
Kezdődött azzal, hogy visszavittem a Deichmann-ba egy korábban vett papucsot, mert problémám volt vele. Gondolta, kicserélem, ha már Debrecenben járok. És láss csodát! A Deichmann-ban egy 50 %-os akció kezdődött, óriási választékkal, és szinte minden méretben lehetett kapni az akciós lábbelikből is. Így kifogni, hogy éppen most jöjjek vissza!!! 
Mondanom sem kell, a papucs helyett szandál lett és még pluszban kettő másik. Az árak a fotókon látszanak.
Imádtam rátalálni ezekre, mert pontosan ilyet keresek már régóta: rafiatalp, ami felszívja a talpam nyári izzadását, kényelmes magasság, rugalmas gumipántok, amelyek nem fogják feltörni sehol sem a lábamat, pontosan olyan színekben, amilyeneket be tudok illeszteni a ruhatáramba, és ráadásul ezek a modellek még divatosak is .
A H&M-ben találtam két lenge felsőt 1.290 Ft-ért, vettem egy feketét és egy narancssárgát, ha már ilyen színűek a félórája megvett szandáljaim :)
Aztán kellékbeszerzés miatt a Régió Játékkereskedésben is volt dolgom, ahol sikerült vennem a lábbelikhez passzoló kiegészítő alapanyagokat: süthető gyurmát, amit Zora blogjában látott szépségek miatt akarok kipróbálni, gyöngyök, sodrott és hímző fonalak... stb. Egyszóval beindult a fantáziám és már látom magamon az egyedi SK kiegészítőimet, amit napokon belül elkészítek, és viselek majd ezekkel a vidám, nyári szandálokkal és papuccsal.
Aztán a nap végeztével betévedtem egy kínai üzletbe is, hátha találok valami jó dolgot, és kiszúrtam ezeket a narancssárga táskákat. Mázlim volt, mert éppen akartam egy nagyméretű ,,mindenbelefér" táskát is venni és egy kicsi, ,,városnézős-fagyizósat" is. Mintha összebeszéltek volna a színek, annyira sikerült mindent összhangba rakni. Ráadásul még vállon átvetve is viselhető mindkettő, a nagynak pedig levehető a hosszabbik pántja. Kicsi táska 2.900 Ft, nagy táska 3.600 Ft.
 
A kínaiban még egy fehér kétrészes felsőt is találtam, könnyű pamut anyagból, amit kombinálni tudok a meglévő atlétáimmal, toppjaimmal. Ehhez tartozott egy pamutos sál is, amit nemigen fogok viselni sálként, de itthon van még naracssárga textilfestékem, amivel megfestem majd, és övként remek kiegészítő lesz belőle. Úgyhogy holnap, a munkaidő után még textilt is festek :)))

Fontos megjegyeznem, hogy mindenről számlát kérek, mert a másodállású vállalkozásomban minden számlás kiadásommal csökkentem az adóalapot. A ruhanemű, a kiegészítők, a táskák számomra fontos kiadást jelentenek, mert ugye a munkám megköveteli, hogy megfelelő öltözékben foglalkozzak az ügyfeleimmel :)
Nekem teljesen jó így a rendszer! :)
Remek napom volt újra :)))

10 megjegyzés:

  1. Ezek mind nagyon szépek és csinosak! Nekem kedvenc színem a narancssárga, így most irigy vagyok! :)

    /Nem régen olvasom a blogodat és nagyon tetszik! :) /

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Mara, hogy idetaláltál, köszöntlek az olvasóim között!
      A narancs nálam is az egyik kedvenc, télen-nyárom viselem, valahogy a jókedvet szimbolizálja rajtam, már huszonéves korom óta :)

      Törlés
  2. Óóóóó azok a felsők és a táskaaaaa! *.* a nagyobb nagyon tetszik, imádnám, igaz más színben, mert a narancssárgát nem tudnám beilleszteni a ruhatáramba :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most a kínai üzletekben óriási választék van színben és méretben is. Ráadásul egész jó minőségűek, mert a kínai termékeknél is előtérbe került a versenyképesség, és kezdenek odafigyelni a minőségre is. Persze azért az áruik nagy része még elég gagyi, de mindig ki lehet fogni egy-két jó holmit. Én szeretek betérni egy kis böngészésre is, aztán vagy veszek valamit, vagy nem. Ez a nap így sikerült! :))

      Törlés
  3. Narancssárga! Hű! Ilyen ruhadarabom/kiegészítőm még nincs, de a körmeimen nagyon szeretem viselni. Szuper dolgokat szereztél be! Alig várom, hogy megmutasd a saját készítésű kiegészítőket! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes néha egy-egy új színnel próbálkozni, ami nálam az idén a rózsaszín, amit eléggé megszerettem :)))
      Egy-két nem túl drága darabbal célszerű bepróbálkozni, és kiderül majd, hogy bejön-e nálad ez a szín, vagy nem.

      Törlés
  4. Szuper dolgokat sikerült találnod:) A süthető gyurmás alkotásokra meg én is kíváncsi vagyok, nemrég volt nálam is poszt róla:).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tetszik a blogod, sok számomra hasznos és érdekes bejegyzésed van. A süthető gyurmás poszt pedig most kifejezetten jól jön. Köszi, hogy jelezted!

      Törlés
  5. A narancs szütyős táska nagyon-nagyon tetszik, a szandálok is szépek, jó vásárt sikerült csapnod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban jól sikerült:) Azért is mutattam be ilyen részletesen, mert nem szokott minden ennyire összejönni, és ez meglepett engem is. Azt hiszem a nyárra be is fejeztem a zsákmányolást :) Esetleg, ha ráakadok valami különlegesre, azt biztosan nem hagyom ki :)))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...