2013. május 22., szerda

Aktív napok :)

A jó idő beköszöntével együtt megnövekedett a körülöttem lévő tennivalók száma is, és ezzel egyenesen arányosan aktiválódtam Én is. Mint aki a téli álmot alvás után, amikor kitavaszodik, úgy jöttem lendületbe a természet növényeivel és állataival együtt. Előjöttek a téli pihenéssel felgyülemlett energiák, és személy szerint úgy érzem, hogy szárnyalni tudnék :) 

Csak néhány, a futó munkáim közül:
  • Főállás: most már minden kolléga tudja, hogy mi a dolga, így lassan teljesen tehermentesülök a másoknak segítés alól, és csak a menedzseri feladatokkal kell foglalkoznom. Ezt intenzív koncentrálással el tudom látni napi 2-3 órában, úgyhogy a többi időmet használhatom másra (de ez titok a munkáltatóm előtt :))), mert ha akarnám, nem koncentrálnék intenzíven, és akkor ki is tudnám tölteni a napi 8 órát. 
  • Programszervezés Andrissal közösen: több futó közösségi és ifjúsági program is van, amit vállalkozóként szervezünk. Most 3 program van folyamatban, egyik az "Utcák harca", aminek már csak az elszámolása van hátra. A másik kettő szintén túrázásos ifjúsági program, ami két júniusi hétvégét érint majd. A Bükkbe viszünk két kisebb csoportot, de a szervezéseket már elkezdtük, és az előzetes helyszíni szemlét is be kell iktatnunk még az utazások előtt. 
  • Új lehetőség: június közepétől egy napközis tábor kreatív foglalkozásainak vezetésére kaptam megbízást a nyári szünet idejére. Ezt a munkát csak azért kaptam meg Én, mert a faluban nincs senki, aki számlát tud adni ilyen tevékenységekről. Na ezért jó, ha vállalkozóként is tevékenykedik az ember :) 20 fő felső tagozatos tanulót fogok megtanítani mindenféle hasznos technikára: gyöngyfűzés, üvegfestés, dekupázs stb. Szerdánként 4 óra, 5.000 Ft/óra, és ez csak a munkadíj, az anyagköltség külön van. Ennek az előkészületeit, a foglalkozások felépítését is most állítom össze, hogy 3 hét múlva, az indulásra minden készen legyen.
  • Ellenőrzöm a céljaim felé vezető feladatokat, kitűzött határidőket, és a tervezett szerint végre elkezdhetem a life coach képzést is, ami 2013. június 29-én kezdődik, a nyílt napja május 29-én lesz Debrecenben. Erről részleteket az EVE WAYS -ben olvashatsz 1-2 napon belül.
  • A család és a saját magam rutinjai már csak úgy jönnek: háztartás, kajakészítés, mozgás, wellness, néha egy kis napozás, sok-sok fotókészítés (csak még nem tudom előre, hogy mikor lesznek felhasználva a posztjaimban :) És még itt vannak a gyerekeim is, akiknek szükségük van néha egy kis átbillentésre, mert Ádámnak egy hét múlva államvizsga, Lea ezerrel készíti a beadandókat, nagyon hajt a jegymegajánlásokra, hogy minél kevesebb vizsgája legyen, úgyhogy eléggé megterhelt az agyuk, és az idegrendszerük is, és igényelnek egy-egy pozitív lökést.
Egyszóval, a megfelelő tervezéssel, időbeosztással és a jó szervezéssel mindenre van idő és energia :) Na jó, elárulom, hogy naponta 2X1 szem MagneB6-ot szedek, mert ez nekem nagyon bejött, sokkal jobban tudok koncentrálni.

Egy csoportkép a hétvégi programunkról, amiről részletesebben is írok majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...