2013. május 25., szombat

Rózsaszín mánia

Egyre jobban kedvelem a rózsaszínt, és a múlt héten sikerült még beszereznem néhány darabot a nyári ruhatáramba is. A nyírbátori TESCO F&F márkái között egész jó áron találtam pólókat és rózsaszínű térdnadrágot is. Átgondoltam a meglévő nyári ruhatáram idén használható darabjait, és vettem még hozzá egy fehér és egy fekete pólót, amiben az a jó, hogy egész hosszú a derekuk. Ami nem volt betervezve, az a vékony pamutvászon anyagú fehér, karcsúsított blúz, ami nem hiányozhat egyetlen nyári ruhatárból sem.
Itt vannak az inspirációs fotók, amelyek megmutatják, hogy hogyan érdemes kombinálni a ruhatár többi darabjával az új színű holmikat, ami ebben az esetben a rózsaszín. Érdemes odafigyelni, hogy csak egy-egy élénk színű ruhadarab legyen a napi outfittünkben, mert így lehet igazán ízléses öltözetet produkálni. Kicsit közönségessé tehetjük magunkat, ha túl sok ruhadarabunk rózsaszín, pláne, ha azok egyszerre vannak rajtunk :)

3 megjegyzés:

  1. Ó, azt hiszem, nekem is elő kell vennem a kedvenc rózsaszín felsőmet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak bátran! Még egy hozzá passzoló gyűrű vagy karkötő, és indulhat a jókedvű nap :)

      Törlés
  2. Nem gondoltam volna, hogy a matrózcsíkos szoknyával is ilyen jól megfér a rózsaszín igaz, én most kicsit ódzkodom tőle a vörös hajam miatt. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...