2012. november 3., szombat

Egyre csak szaporodnak

A virágok gyöngyhímzőfonalból (Pupgets) készültek
Horgolt csodáim egyre csak szaporodnak, mert a korai sötétedés miatt egyre több idő marad a kézimunkára. És egész jól haladok a mintaleolvasás utáni horgolástanulással. 
Szerintem most már elég ennyi előkészület, kezdődhet a felhasználás. 

Tegnap délután (felhasználva a nyár végén horgolt pulcsim maradék fonalait) egy neszesszerrel kezdtem, és egy telefontartóval folytattam, amelyek a megfelelő méretű, egyszerű egyráhajtásos pálcákból álló, színváltós téglalapokból állnak, amelyeket az oldalukon összehorgoltam. A telefontartó háromszögű részénél minden sorban egyel beljebb lévő láncszemben szúrtam le, így lassan elfogytak a szemek.
Még a téglalapok összehorgolása előtt varrtam rá azonos színű gépselyem cérnával a virágocskákat, mert így könnyebb a varráshoz igazodva forgatni az alapot. 

Már el is kezdtem ezzel a karácsonyi SK ajándékok elkészítését.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...