2012. november 16., péntek

Gyöngykollekcióm 2.

Nagyon szeretem!!! Minden szín benne van, amiben jól érzem magam.

Az internetről egyszerre rendelt csomagban a vegyes gyöngyök mellé karkötőalapot is rendeltem. Erre csak a magam elképzelése szerint fűztem fel a gyöngyöket, a két végén a drótot felkunkorítottam, és kész. 
Akkor még nem volt semmilyen szerszámom, így a Párom segített egy harapófogóval a kunkorításban, mert eléggé kemény drótból készül ez a karkötőalap, de a kúpos fogóval nagyon jól hajlítható.
Bár Én azóta is csak azt az egy harapófogót használom, ha szükséges, de nem készítettem azóta semmi olyat, amihez kellett volna. 
A fenti képnél a medált, lent pedig gyűrűket is készítettem hozzá.
A kék színt nem nagyon kedvelem, de a farmercuccokhoz ez nagyon jól passzol: farmernadrág vagy szoknya + nyers színű, fehér vagy barna felső.

Ez a karkötő és a gyűrű már múlt idejű, pedig kis különleges párosítás volt. A gyűrű alatt a damil megkeményedett és nagyon szoros lett az ujjamra, elszakadt és még nem fűztem újra. A karkötőt pedig néhány hete a nyíregyházi Korzó Orsay üzlet próbafülkéjében felejtettem. Remélem, aki rátalált, annak is tetszik, nagyon örül neki, és szívesen használja, mint talált ékszert :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket alkotsz! Az első a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik. Hamarosan megmutatom az elkészítésének lépéseit is.
    Te hogy állsz a gyöngyfűzéssel?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...