2013. február 17., vasárnap

Újszerű finomságok

A Falusi Libák blogában találtam a húsos virág készítésének leírását, és fotóillusztrációját. Rögtön elnyerte a tetszésemet, mert különleges a formája, és gondoltam jól beilleszthető az albérletbe visszautazó gyerekeim csomagolni való heti élelmiszerei közé.  El is készítettem tegnap egy adagot belőle, finom lett.


Ha gyorsabban akarok keleszteni, a sütőbe teszem be a kelni valót és 30 fokon rövid idő alatt megkel.
Három ízvilágot produkáltam, még volt egy kis bolognai feltétmaradék, azt is felhasználtam.

A bolognai-szósz az kifolyt, de finom lett. Ja, és a virág közepét zabpehelybe mártogattam.
Első próbálkozásra így festenek, legközelebb már a kinézetük is jobb lesz, de az ízük tényleg verhetetlen. Sikere volt, mára 5 db maradt, szerintem nem visz belőle senki sehová, mert hamarosan mind elfogy. Legközelebb 2 adaggal készítek.

Köszönöm FALUSI LIBÁK!

2 megjegyzés:

  1. Hű, a mindenit, ezek istenien finomnak tűnnek. Legjobban talán a majonézes csirkemellsonkás érdekel, de bármelyiket szívesen kipróbálnám!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg finomak lettek. Nagyon puha volt a tésztája is, jó volt beleharapni, az ízük pedig .... Nyamiii.
      Reggelire, tízóraira, uzsonnára, utazáshoz csomagolni... sok mindenre jó.
      Legközelebb zöldségesen is kipróbálom, vegás-verziót is csinálok.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...