2012. december 1., szombat

Só-lisztgyurma karácsony

Só-liszt gyurmából szinte minden ünnepre lehet valamilyen érdekességet készíteni. Óvónői 10 évem alatt rengeteget készítettem, készítettünk a gyerekekkel: anyák napja, Húsvét,  Karácsony ... hálás anyag. Gyorsan összeállítható, formálható, színezhető, és igazán lehet vele kreativoskodni. 
Összegyúrtam  egy csészés adagot (1 csésze só, 2 csésze liszt, 3/4 csésze víz és egy pici olaj), elővettem a karácsonyi apró süti és linzeres formákat, és készítettem néhányat. 
Kerestem néhány inspirációs képet, de még ezután fogom eldönteni, hogy milyen lesz a "karácsonyi ruhájuk".
 A só-lisztgyurma összeállítását és néhány technikai tippet Derékasszony remekül mutatja be.

Inspiráló képek:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

És néhány, gyerekek által is, vagy gyerekekkel együtt is könnyen elkészíthető színes, vidám ötlet:
 
 

 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...