2012. december 6., csütörtök

Mikuláscsészéket elővenni!

Mikulás napján nálunk mindig előkerülnek a mikuláscsészék, melyek használata fokozza az ünnepi hangulatot. Aki ebből iszik, annak csak jókedve lehet, mert ez amolyan "varázspohár". 
Érdemes beszerezni, szerintem minden háztartásban jó, ha vannak az ünnephez kapcsolódó használati eszközök. 
Decemberben végig ebből kortyolgatjuk majd a finomabbnál finomabb teákat, forrócsokit, forralt bort, krampampulit (amit az idén fogok először elkészíteni). 
Aztán elrakom a karácsonyi díszek nagy dobozába, mert csak jövőre kell, hogy újra előkerüljenek.

Ezeket a csészéket tavaly vettem, de a KIKA most is árusít, méghozzá akciósan (299 Ft/db).

2 megjegyzés:

  1. Szia! Micsoda jó ötlet. Bár nem mindenben szeretem a hagyományokat, a bögrékért nagyon oda vagyok, de az ünnepi bögre még sose jutott eszembe. Azt hiszem a fehérvári karácsonyi vásárban keresek is valami igazán ünnepit. Épp itt az ideje a forralt bornak! Köszönöm a jó ötletet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A karácsonyi vásárokban egyedi, kézműves bögrékre is ráakadhatsz. A vásár miatt egyébként mindig is irigykedtem a városlakókra, itt falun ebből kimaradunk :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...