2012. szeptember 21., péntek

Ruhatárfrissítés



Tegnap és tegnapelőtt Debrecenen és Nyíregyházán  vezetett az utam, így a munkám befejeztével úgy terveztem, hogy shoppingolok egy kicsit. Ehhez összeállítottam kedden este a polyvore-s oldalon egy őszi tervezetet, hogy tudjam majd, milyen jellegű és színű cuccokat akarok venni, milyen darabokkal bővíthetem a meglévő ruhatáramat. Na persze nem mindet, csak egy-két (három-négy) darabot, amit kombinálhatok az itthoni ruhatárammal.
Sajnos eléggé elhúzódott mind a két nap munkarésze, így elég kevés idő maradt a tervezett shoppingra, de engem most ez a röpke egy-egy óra is kielégített. Sikerült vennem egy kényelmes bokacsizmát a Deichman-ban (akció:7.990 Ft+ bőr talpbetét:880 Ft ), hasonló fazonút, mint amit előtte a polyvore-n megterveztem és egy női felsőt a New Yorker-ben (2.900 Ft), ami szintén hasonló, mint a polyvore-s sárga modell, de a sárga szín nagyon nem állt jól nekem, rettentően sápasztott azaz árnyalat, amit felpróbáltam, így maradt egy sötét borvörös, amit vékony pamut garbóra is fel tudok majd venni, úgyhogy az sem gond, hogy rövid ujjú.
Úgy terveztem, hogy az őszi hónapokban 20.000 Ft-ot költök havonta ruhatárfrissítésre, úgyhogy még maradt pénzem, amiből őszi fonalat akarok venni, egy-két őszi pulcsi, vagy mellény elkészítéséhez, és még a harisnyatáramat is át kell vizsgálnom, mert egy-két új darabot abból sem árt beszerezni a hűvösebb napokra.
Az új bokacsizmám, ma már ebbe mentem be az irodába.
Ezt a polyvore-s tervezést ajánlom neked is, kikapcsolódásnak is jó, és formálhatod vele az ízlésedet is. Ráadásul nekem már jól bevált módszerem az ilyen jellegű tervezés a vásárlások előtt. Évszakonként megtervezek több variációt is, és mindig ráakadok néhány olyan darabra, ami benne volt a tervezeteimben. Biztosan Te is találsz itt számodra megfelelő holmikat, mert több ezer kép közül válogathatsz. Külön kategóriák vannak egy önálló weboldalon: nadrágok, szoknyák, ruhák, toppok,  cipők, táskák, kiegészítők, ékszerek stb. A weboldalon csak regisztrálnod kell (név, jelszó, e-mail cím) és már állíthatod is össze a saját kollekcióidat, egy kis szépséghibája van, hogy angol nyelvű, de egy alapfokú angol tudással simán megérted a lényeget, vagy használd a Google fordító programját. Egy idő után már megjegyzed a szavak jelentését és automatikusan teszed a dolgodat, sztájliszkodsz!
Azt a részét még Én is most fedeztem fel, hogy automatikusan be tudja emelni a megadott blogcímre az összeállított szettet. Így mindig láthatod majd az én kollekcióimat is. Még egy jó ezen az oldalon, hogy különböző díszítményekkel modern képeket is összeállíthatsz, ez is egyfajta kikapcsolódási lehetőség a hosszú téli napokra, így művészkedhetsz is. Jó szórakozást!

1 megjegyzés:

  1. Amikor berakod a polyvore-ról az összeállítást, amit kreáltál, azt hogy csinálod pontosan? Mert én is fölfedeztem ezt, de amikor beraktam a wordpressre, nekem egyből publikálta és nem tudtam hozzá írni előtte :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...