2012. október 21., vasárnap

Ajándék magamnak

Úgy gondoltam, ha már november 1-től új munkaszerződésem lesz megelőlegezhetek magamnak egy hosszabb távú befektetést is, így osztottam-szoroztam a jelenlegi költségvetésemet és úgy döntöttem, hogy befektetek egy wellness bérletbe. Harmadik éve nyitották meg Nyírbátorban a Sárkány Wellness és Gyógyfürdőt, amit nem rendszeresen ugyan, de 1-2 hetente meglátogatunk. Most pedig egy 90 alkalmas, két karórás (2 személy használhatja egyszerre), egész napos bérletet vettem, amit 2013. májusig lehet felhasználni 43.000 Ft-ért.
Jöhet a tél, kezdődhet a szauna-világ!!! Imádom a finn szaunát, a forróságot, az méregtelenítés tudatát, az illóolajok illatát, a felöntések hangulatát, a mézzel való testbekenést, a 15 fokos vízbemerülést ...! Mindent együtt! 

Megleptem magamat még egy narancs színű leakciózott üveggyűrűvel is (a fém allergiám miatt üveg, kerámia és gyöngyökből készített gyűrűket viselek leginkább), néhány illóolajjal a szaunához, és aromagyertyával, amit az irodámban fogok használni.
Ez egy igazán jó ajándék együttes volt, a munkám jutalmával sikerült örömöt szereznem magamnak.

Ezt az önjutalmazási technikát évekkel ezelőtt olvastam egy önfejlesztő könyvben, és alkalmazni kezdtem. Ma már annyira beépült az életvitelembe, hogy szinte természetes, hogy kisebb ajándékokkal halmozom el magamat. Amellett, hogy kellemes érzés, még praktikus is, mert apránként beszerzek magamnak minden szükséges, számomra szerethető és fontos dolgot.
Persze azért nem jár minden munka után ilyen sok ajándék, főleg nem ilyen költséges. Jutalom lehet egy új ízű joghurt, aminek az íze a jutalom (az ezelőtti ajándékom a Danone Aktivia 4X-es bodzavirágos joghurtja volt), vagy  egy különleges mintájú harisnya, néhány különleges gyöngy az ékszereimhez, sminkcucc, körömlakk, kiegészítők, esernyő, praktikus táskába való női dolgok stb. Jártamban-keltemben mindig kiszemelem azokat a dolgokat, amelyek a legközelebbi jutalmazásomnál szóba jöhetnek. És amikor eljön az idő, akkor tudom, hogy ha majd arra járok, azt a kiszemelt dolgot ezért, és ezért  megveszem magamnak. Csupán néhány száz forintról van szó, de igazán jó érzés ezt így lebonyolítani magammal. 

Te mivel jutalmazod meg magadat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...