2013. április 1., hétfő

Húsvéti pillanatok

A mi nagycsaládunk már évek óta minden nagyobb ünnepen, így Húsvétkor is a nagyszülőknél jön össze. Viszi mindenki a maga kis kóstolni való finomságait, és eltöltünk néhány órát együtt. A nagyszülők örömére ilyenkor együtt  a család apraja-nagyja, gyönyörködni lehet a kis unokák aranyosságában, és büszkélkedni lehet a nagy unokák teljesítményeivel (középiskolások, egyetemisták).
Amit Én vittem a közös asztalra, az a töltött csirkehúsból, rozmaringos bárányból és finom sajtokból összerakott hidegtál, és a gyümölcsös tortáim (erdeigyümölcsös-joghurtos és túrókrémes-barackos).

Készítettem néhány fotót az itthoni húsvéti dekorációról. Időhiány miatt az idén nem alkottam semmi új dolgot, úgyhogy a tavaly kifújt, és gyűrt papírcsíkokkal körberagasztott tojásokból használtam néhányat. A legelőről szedett barkaágakra pedig fatojások és fanyuszik kerültek, ezek díszítik most a tojásfámat.
Remélem mindenkinek legalább annyira jól telt ez a hétvégi ünnep, amennyire tervezte magának, mert azt soha ne tévesszük szem elől, hogy a saját jókedvű hangulatunk a legfontosabb minden alkalommal. Ez pedig nemcsak az ünnepnapokra vonatkozik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...