2013. augusztus 9., péntek

Vidám búcsúzás :):):)


Egy év után
2012. augusztusában indítottam el ezt a blogot, megérzéseim sugallatára. Tulajdonképpen egy új hobbiként kezdtem el blogolni, és nagyon megszerettem ezt a tevékenységet. 
Egyrészt azért, mert fejlődtem általa, kiadhattam magamból a bennem ragadt energiákat fotók, írások formájában, másrészt pedig kialakult egy kis közösség, ahol hasonló érdeklődési körű emberkék életét ismerhettem meg, akik segítenek egymásnak, biztatják egymást.
Egy esztendő nem kevés idő. Ezalatt megmutattam magamból és az életvitelemből sok-sok részletet. A gondolkodásomat, ahogyan vélekedek az életről, és ami családanyaként, feleségként, NŐ-ként érdekel a hétköznapokban. 
A blogolás a gondolkodásomat is átformálta, mivel szinte minden apró tennivalóm mellett ott volt az a gondolat, hogy ezt milyen formában tudom majd olyan poszttá alakítani, hogy az mások számára is érdekes legyen. Rengeteg fotót készítettem, megismertem fotószerkesztő programokat, egyéb digitális technikákat, de még nagyon sok tanulnivalóm van.
Az egy év blogírásnak is meg volt az oka és a miértje. Kipróbáltam magamat, és tetszik a dolog. Sőt, a tetszés mellett még a blogolás hasznossága is hangsúlyt kapott a terveimben ezalatt az egy év alatt. 

Búcsú a RURAL WOMEN-től
A RURAL-WOMEN életmód blogként működött, vele párhuzamosan pedig az EVE WAYS is teret kapott, amiben az egyéni útkeresésem került a középpontba. Most pedig olyan szakaszhoz értem, hogy felfüggesztem egy időre az életmódblogomat, mert újra túlzsúfolttá váltak a napjaim. Örömmel írom, hogy ez a túlzsúfoltság most már a terveim megvalósításához kapcsolódik, és amiről az EVE WAYS oldalain folyamatosan tudósítok majd, mert az előttem álló témák az útkeresésemhez passzolnak leginkább. 

Új blogok indítása
Mindemellett egy önálló szakmai honlap beindítása is előttem van, ami a coachos munkámhoz fog kapcsolódni, és amihez egy társblogot is csatolok majd, ahogy haladok előre szakmailag ezen a területen. Tehát a blogolási tapasztalataim magabiztosabbá tettek a digitális világban, így bátram alkalmazom majd a tervezett munkám során ezt a területet például az önmarketingemre (részletek majd az Eve Ways-ban)

Köszönöm a 29 rendszeres és a sok-sok alkalmankénti olvasómnak, hogy megtiszteltetek figyelmetekkel, hogy véleményeiteket megosztottátok, és külön köszönöm a segítőkészséget, amit a blogalakítgatásához kaptam az ifjúságtól.

Találkozunk máshogyan, más formában, és tudom, hogy ez az időszak is nagyszerű lesz :)

10 megjegyzés:

  1. Egyik szemem sír, másik nevet!
    szerettem ezt a blogodat, de biztos fogom a többit is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülj velem együtt, mert komoly változások közepette vagyok, aminek nagyon örülök. Ezt az időszakot vártam már régóta :)))

      Törlés
  2. Hoppá, már megyek is a másikra :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is hoppanálok a másikra ;) Már megijedtem, hogy teljesen eltűnsz, de megnyugodtam! :)

    VálaszTörlés
  4. Először megijedtem, de aztán megnyugodtam, hogy nem tűnsz el! :) Nagyon örülök neki, hogy egyre közelebb kerülsz a céljaidhoz és további sok sikert kívánok hozzá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, és maradok ezen a hullámhosszon. Továbbra is követlek Téged, lesz még alkalom kommentelni :)

      Törlés
  5. Nem gondoltam, hogy a blogtól búcsúzol, úgyhogy ledöbbentem elég rendesen... De az jó hír, hogy nem a blogolásnak fordítasz hátat! Itt az ideje, hogy beleássam magam az EVE WAYS-be is és kíváncsian várom a fejleményeket! Nagyon sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Neked is, és mint írtam, a blogolás nekem nagyon bejött, a világért nem hagynám most már abba. Csak megkeresem a számomra legmegfelelőbb felületet. Még az is lehet, hogy néhány hónap után tovább folytatom a RURAL WOMEN-t.
      Ki tudja mit hoz az élet, és hogy mi lesz majd újra jó nekem :) Most nem tudok egyszerre annyi mindenre figyelni, amennyi dolog most előtérbe került, muszáj fontossági sorrendet állítani.
      És már készítem az új weboldalamat is a szakmai bloggal együtt:))) Mindez nem menne ennyire egyszerűen, ha nem lenne mögöttem ez az egy év blogtapasztalat.
      Remek időszakot élek meg most, mindenkinek ilyet vagy ettől jobbat kívánok :))))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...