2013. január 1., kedd

2013. év első napja

Az új esztendőt a lencsefőzés és a nagycsaládi köszöntés után egy kiadós határszemle követte. Említettem már, hogy a Párom őstermelőként juhokkal foglalkozik és a mai napra a juhászának szabadnapot adott, így most Ő hajtotta ki a kisfalkát, mert "jógazdaszemmel" szereti néha látni, hogy hogy legelnek. 
Kora délután Én is kimentem hozzá a legelőre, mert ez a mai friss levegő, a napsütés, a hideg igazi tisztítókúra volt a szilveszter után. Ráadásul a zúzmarás minden, csodaszép látvány mindenhol.
Csináltam néhány fotót kint is és a juhhodályban is, mert a juhok nagy része decemberben ellett meg, így azok bent vannak a kisbárányaikkal. Nagyon jó látni a báránykák cikázását, aranyosak ...
Jól kezdődött ez az év is!

Minden zúzmarás - GYÖNYÖRŰ!!!
Legeltetés és legelés a betakarított káposztaföldön
Juhász munka közben

A juhhodályban lévő falka és a kisbárányok - nagyon cukik :)
Ja, és három hete készítettem egy fotót (akkor még hó volt), amikor kint a havon ellett meg egy birka, több kilométerre a hodálytól, és autóval kellett behozni a Páromnak, hogy meg ne fagyjon. Én is vele mentem fotózni, mert ugye itthon voltam szabin és ráértem.
Sajnos megijedt az anyajuh a fényképezőgép bekapcsolásának hangjától is és a zummolástól is, így nem fotózhattam kedvemre, de ez a kép azért meg lett.

Kis picurka - nyálkásan a hideg havon :( de mindig túlélik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...