2013. január 1., kedd

Teamánia és a bögremelegítő

Teafüggő vagyok. Imádom minden fajtáját, legyen az fekete, zöld, gyümölcsös, vagy hangulat tea, mindegy, csak meleg csészében kortyolható legyen ilyenkor télen.
Rátaláltam a TEEKANNE téli teacsomagjaira, mindkét dobozban 6 fajta teafilter van (5-5 db filter), és isteni finomak.
És ha már forró tea, akkor készítsünk bögretermoszt. Ez nem csak a bögrében lévő teát tartja tovább melegen, de a kezünk is jobban bírja majd a forró csésze fogását, mert Én mondjuk szeretem szorongatni és nem a fülénél fogni a csészét.
Inspirációs fotók a netről, a sajátomat ezután készítem el, de jó ötletet találtam "azzaph" blogjában is.
 
 





7 megjegyzés:

  1. Ha elkészült a tiéd ügye megosztod velünk? :)

    VálaszTörlés
  2. Mindjárt kész, holnap meglesz :)

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsian várom én is. Viszont felmerült bennem - bár lehet, hogy ilyen zöldségek csak nekem jutnak eszembe -, hogy ezt tulajdonképp mire is kell használni? Amíg csak pl beszélgetsz, és védi a kezed, vagy marad a bögrén, amikor iszol is? Mi a véleményetek? Mert pl egy teának, vagy forrócsokinak egy cseppje is pillanatok alatt tönkre teheti a szépséges műalkotást. :)

    VálaszTörlés
  4. Egyáltalán nem zöldség a kérdésed, sőt, elgondolkodtató. Én csak teához fogom használni, és bízom benne hogy működni fog a valós funkciója is. Mármint hogy néhány perccel később hűl ki a tea :) és hogy lehet majd szorongatni a csészét. Nem is gondoltam az összemaszatolásra, pedig elvileg megtörténhet, tehát mosható cuccnak kell lennie.
    Egyébként Nekem csak úgy tetszik a dolog, mert jól néznek ki,és kellemesebb érzés egy ilyen SK-val beburkolt csészéből teázni az irodában. Aztán majd az első tesztelés után jelzem a tapasztalatokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom a tesztet. Ötletes és szép lesz, azt már most borítékolom. A funkcionalitása meg majd kiderül. :)

      Törlés
  5. A Teekanne teákra én csak nemrég találtam rá (eddig valahogy mindig csak pickwicket ittunk vödörszámra) és imádom. A winter time pont az a fajta fahéjas ízvilág, amit imádok. Úgyhogy a legközelebbi nagybevásárlásnál is szerintem a teekannék közül fogok válogatni. Van esetleg tipped, hogy melyik ízűt kellene még mindenképpen kipróbálnom? Neked melyik a kedvenced:)
    A bögremelegítőket pedig én is imádom, karácsonyra is készült pár ajándékba, most már csak magamnak kellene készítenem. Kíváncsian várom a képed a tiédről!:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Niki! Nem feledkeztem meg az érdeklődésedről, és egy önálló posztban írom le a teás élményeimet. Még ma közzéteszem :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...