2012. december 30., vasárnap

Szilveszteri készülődés

Az előző bejegyzésemben a szilveszteri "körömdekor" ötletekből az Én választásom egy mintázatlan csillogó lett, mert tegnapelőtt találtam egy Rose&Nail (094) fedőlakkot 350 Ft-ért a nyírbátori Zöldpatikában (az egyik legolcsóbb üzlet a környéken), amit bármilyen színű alaplakkra fel lehet vinni. Már három napja lakkoztam ki a körmeimet az Essence Colour&go (66) zöldes színű lakkjával, és erre csak felvittem ma délelőtt két réteg csillogót.
Ilyen lett, telis-tele apró, színes kis flitterekkel, tényleg, mintha konfettinek lennének (Gina előző megjegyzéséhez kapcsolva).
Nekem tetszik, és gyorsan elkészült, mert most nem nagyon van időm a mintás lakkozáshoz.

És mennyi mindent csináltam a mai napon a szilveszterre elkészített körmeimmel, mert délelőtt lakkoztam és utána... Megmutatják a fotók.
Gyümölcsös túrótortasütés szilveszter estére 
(piskótasütés, töltelék, zselésgyümölcs-már a hűtőben pihen)
Lecsósragu készítés ebédre, amiből délután 3-kor lett evés, 
mert akkor értek haza a ház férfi emberkéi 
(tűzifát aprítottak körfűrésszel, jól elfáradtak)
 
Gyömbéreskeksz csokimázazása 
(a kekszet még karácsony előtt kisütöttem)
Névnapi virágom átültetése, nem halogathattam tovább 
(még reggel felírtam a napi teendőim listájára)
És még előttem áll egy adag báránygerinc bepácolása, a szilveszteri vacsorához, csak a feldarabolást és a konyhakészre előkészítést a Párom csinálja mindig, ha bárány vagy birkahúsról van szó. Elvégre az Ő mestersége a juhtenyésztés, Ő nyúzza és Ő darabolja.
De most pihen egy kicsit (elaludt), mert fárasztó napjai vannak (korán kelés, kemény fizikai munka - két hete kezdődött a nagy falka ellése), aztán egy óra pihenés után újra aktív lesz. A pihenőidőben pedig befejezhettem ezt a bejegyzést.

Holnapra már csak a hússütés, a tortadíszítés és a friss saláta elkészítése marad. Ja, és persze a lencse beáztatása, mert elsején mindig Én csinálom a lencsés ételt, és abból kóstol mindenki, mert visszük magunkkal az "Újévköszöntésekre".

Te hogyan készülődsz a holnapi napra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...