2013. április 15., hétfő

Felhajtott nadrágszár

Ha nem adatott meg az embernek az, hogy szép hosszú lábai legyenek, akkor biztosan jár úgy néha, mint Én, amikor farmer vagy más vászonnadrágot veszek magamnak. Pontosabban arról beszélek, amikor a nadrágszára jó pár centivel hosszabb, mint azt a magasságunk, vagy a cipősarkunk még elbírná. 
Ilyenkor jön a levágás-felvarrás verzió, ami elég macerás, mert az Én ősrégi varrógépem például, nem viszi már a tripla farmeranyag vastagságot, de van akinek nincs is varrógépe, és akkor lehet varrónőhöz vinni az új nacit.
Ettől azért  egyszerűbb az a verzió, amikor csak felhajtjuk a nadrág szárát, és már hordhatjuk is, nem kell napokat várni a varrás miatt.

Kérdés, hogy mennyire illik a trendi viselés közé ez a lehetőség? 
Itt viszont már boncolgathatjuk azt is, hogy mi a praktikus, mi a trendi és mi a nagyon gáz viselési technika farmerügyben.
Mutatok néhány fotót a gyakorlatból, mert itt van ugye a tavasz, előkerülnek a cipellők, és így néznek ki a felhajtott farmerszárak.
Én felhajtom, nem zavar, hogy gáz vagy nem.

Ti hogy vagytok ezzel?

10 megjegyzés:

  1. Én is mióta lekerült a csizma a lábamról ezen morfondíroztam,de most megerősítettél abban,hogy felhajtsam:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem idén trendi a felhajtott, ami jó, mert így végre trendi lehetek. A ruhagyártók ugyanis azt hiszik, hogy aki teltebb, az egyben 2 méter 20 centi, és így jó nagy adag anyagot hajthatok fel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Duplán-triplán is fel lehet hajtani, csak figyelj a felhajtott rész nagyságára. Még a 6-8 cm magasság elmegy, de látványban az ettől több elvágja a lábszárat, így lerövidíti a láb hosszát. Ezt pedig még fokozza, ha világosabb a felhajtott rész színe, mint maga a farmer. A legtöbb farmer belseje pedig világosabb ):
      De szerintem Te ezt jól tudod alakítani :)

      Törlés
  3. Hajtsátok fel befelé, és leukoplaszttal ragasszátok meg! Nem kell varrni, és a mosást is bírja. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tessék! Egy új lehetőség, amiről még nem hallottam. Ki lehet próbálni!

      Törlés
  4. Én is fel szoktam hajtani a farmerjaimat, a 165 centimhez muszáj. :) Szerintem a szűkebb szárú nadrágok esetében divatos és praktikus viselet is egyben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. első nekifutásra úgy gondolom, hogy csakis szűk szárú nadrágoknál lehet így használni, és a praktikusság tényleg trendivé tette ezt a viseletet. De a bővülő szárú farmeroknál lehet, hogy nem igazán jó ez a lehetőség, mert nagyon bénán mutat felhajtva.
      Bár van aki így is bevállalja :)
      És miért ne! Ha belegondolok, bénának látszó, felhajtott nadrágszárral is lehet jól kinézni, ha valaki tudja, hogy miért viseli így, és a saját stílusába simán beleillik.

      Törlés
  5. Én is ugyanebben a cipőben járok. Ráadásul varrógépem sincs, úgyhogy a varrónő az egyetlen opció. Viszont nekem a felhajtottal néha az a bajom, hogy van olyan agyag, ami egyszerűen visszacsúszik napközben, az pedig elég macera... A szűkebb cica farmerekkel viszont jól megoldható.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is volt ilyen gondom, amit úgy oldottam meg, hogy belülről pici biztosítótűvel összefogtam a felhajtásokat az oldalsó varrásoknál úgy, hogy azok kívülről ne látszanak. Így lett benne 4 db, láthatatlanul elhelyezett biztostű, amit persze mosás előtt mindig ki kellett venni, de ez nálam bevált.

      Törlés
  6. Ha van még javaslatotok a hosszú nadrágszár probléma megoldására, nyugodtan írjátok meg, mert mindenki hasznát veheti mások tapasztalatainak :)))
    KÖSZI :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...