2012. november 5., hétfő

Őszi ruhatárfrissítés - November


Az őszi hónapokra ruhatárfrissítést terveztem úgy, hogy mind a három hónapban a plusz pénzemből veszek néhány őszre való darabot, amit kombinálok a meglévő ruhatárammal.
A vásárolt rucik
Az októberi megmaradt ruhatár bővítési pénzemből fonalat terveztem, hogy veszek a kötésemhez, de nem vettem. Így abból a  pénzből még sikerült vásárolnom néhány őszi darabot.
Egy nyírbátori butikban, a "Végkiárusítás" tábla kirakása előtti napon sikerült egy ismerősöm segítségével bejutni, és vettem egy sztreccs farmert és egy kellemes tapintású téglaszínű nadrágot beszerzési áron (2.500 Ft/db). 
Nyíregyháza - NewYorker, zöld színű düftin tunika (3.700 Ft). 
A fekete leggings-ből kettőt is vettem azoktól az árusoktól, akik havonta bejönnek a hivatalba és egész jó minőségű ruhaneműket adnak el nagyon jó áron. A leggings-ek darabja 800 Ft-volt, amiért a NewYorker-ben sokalltam a 2.400 Ft-ot. Na ezt már a novemberi ruhatár frissítési pénzemből vonom le.

És íme, kombinálva a meglévő cuccaimmal

Kombináció 1. Mai outfit-em
A nyers színű ballonkabátot tavaly vettem, nagyon nőcis viselet, mert az övet megkötve jól kihangsúlyozza a dereket.
A narancs színű sál egy régi, kifakult, turkálóból beszerzett sál befestésével lett ilyen ragyogó színű (IBÉRIA-narancs). Nagyon szeretem viselni, mert különleges, illik az arcomhoz, és ez a vidám szín vonzza az emberek tekintetét. Ráadásul merész is egy kicsit ez a szín, de Én bevállalom. Illik még hozzá a másik fűzöld színű sál is, amit vékony színes csíkjai tesznek különlegessé (narancs, citrom, rózsaszín). Ehhez sokszínű kiegészítőt lehet kombinálni.
A tunikához barna vastag övet teszek fel, ami passzol a bokacsizma és a táska színéhez.


Jöhetnek a kiegészítő kombinációk

Saját készítésű (SK) egyszerű gyöngyékszereim: gyűrű, karkötő és medálok mellet szeretem a nagy fakarika medált és a narancs színű üveggyűrűt is. (Fülbevalókat nem hordok a fémallergiám miatt.) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...