2012. szeptember 16., vasárnap

Horgolt vidámság

Még szerencse, hogy  szeptember közepén ilyen jó idő van, és még felvehetem a legújabb horgolt felsőmet, ami inkább a nyári ruhatáram része lesz, de most remekül illik ezekhez a napsütötte kora őszi napokhoz is.
Szeretem nézegetni a magazinokat, divatmagazinok, kötős, horgolós, kézimunkázós újságokat, és a nyáron ráakadtam az egyik Sandra, horgolt modelleket bemutató magazinra, amiben egy nagyon tetszetős, kellemes viselésű felsőt találtam. 
Ha szeretnék valamit készíteni, akkor itt falun nem egyszerű az ahhoz szükséges anyagok beszerzése, úgyhogy meg kell várni, amíg összejön egy Nyíregyházi, vagy Debreceni utazás, és akkor egyszerre megveszek mindent, amit addig terveztem. Augusztus elejére sikerült is beszereztem hozzá a szükséges fonalakat a hozzám illő vidám színkombinációban, így sárga, piros, világoszöld és barna színekből készült el mostanra a felső. 
Bevallom, nem én horgoltam, mert a horgolás nagymestere Anyukám, aki gyerekkorától kezdve csipketerítőket, bébiholmikat és apró csipketárgyakat horgol nagyon profi módon, de a napjainkban divatos női ruhaneműk elkészítésében még nem próbálta ki magát. Úgyhogy most megtette és nagyszerűen sikerült.
Én csak asszisztáltam a munkájához, felnagyítottam a horgolási mintát és leírást, segítettem értelmezni egy-egy modernebb megfogalmazást, és napi szinten jártam próbálni, és megerősíteni, hogy jó lesz e úgy, ahogyan halad vele, vagy elég lesz e így a hossza.
Rövid idő alatt elkészült a kis vidámság, már augusztus végén teszteltem a viselését egy teljes munkanapon,  de kicsit alakítani kellett rajta, mert a válla nagyon lecsúszott. Így kapott egy vállpántot, ami megtartja, és így már sokkal jobban érzem magamat benne. 
Szeretem viselni az egyedi dolgokat, mert jól érzem magam az általam kitalált öltözékekben, és szeretem, hogy felfigyelnek rá az emberek. Ezt a felsőt különös figyelem kíséri, naponta többen is megdicsérik, és nagyon jó érzés azt mondani, hogy Anyukám készítette. KÖSZÖNET ÉRTE!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...