2013. február 15., péntek

Valentin-Nap az irodában

Tegnapelőtt írtam egy kommentet Via egyik "Miért ne?" Valentin-napi posztjához, mert a munkaidő végén olvasott poszt nagyon jó ötletet generált bennem.
Mivel új kollektíva állt össze és dolgozunk együtt immár 2 hete, arra gondoltam, hogy jó kis visszajelzés lehet mindenki számára, hogy egymásnak milyen oldalát látjuk így két hét után jónak és szerethetőnek.

Otthon számba vettem az idei kiürült befőttes üvegeinket, mert az alapgondolat, az ötlet alapján befőttes üvegekről szólt, de technikai akadály miatt úgy döntöttem, hogy egy nagy üveget jelölök ki erre a célra. 
Szépen feldíszítettem az otthoni kreatív fiókomból összeválogatott anyagokkal: fa-szívecskék és átlátszó szalagok kerültek az üvegre (a szívecskéket még tavaly vettem egy kreatív boltban, 15 db volt egy csomagban, és ezeket használgatom sok-sok mindenre - az idei adventi naptáron is ezek voltak rajta, ja és a hátoldalán öntapadó korongocska is van, így könnyen rögzíteni tudtam az üveg felületen).

Színes jegyzettömböt társítottam hozzá, aztán jött a játékszabály:
Egymásról írjunk jó, és szerethető dolgokat egy-egy kis cetlire, persze név nélkül. De akiről szól, annak írjuk fel a lapra a nevét, hogy tudja majd mindenki, hogy az róla szól. Addig gyűjtögetjük, míg tele nem lesz az üveg, aztán majd közösen felolvassuk, hogy mindannyian halljuk, hogy kinek milyen tulajdonságát tartja jónak a név nélküli munkatárs. 
Már el is kezdődött a cetliírás, a férfi kolléga volt a legaktívabb, mert ugye a NŐK-ről sok-sok jót lehet írni :)
Egy nap alatt ennyi színes cetli került az üvegbe.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet, tetszik, hogy igyekszel összekovácsolni a bandát! Szerintem valami hasonlót minden munkahelyen kötelezően be kellene vezetni, valószínűleg sokkal több ember szeretne munkába járni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy néz ki tényleg jó csapat lesz. Ma reggel igazi terülj-terülj asztalka volt, egy rakás hétvégi sütivel volt tele az irodaasztal, kisebb-nagyobb adag kóstolók fokozták a munkakedvet.
      Érzem, hogy sok múlik rajtam, remélem ez a kezdeti lelkesedés hosszútávú lesz a kollégák részéről is :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...