2013. február 4., hétfő

Gyöngykollekció 4.

Ezeket a karkötőket már azután készítettem, amikor kiderült, hogy a rendszeresen viselt karkötők fémkapcsaitól szépen kifoltosodott a csuklóm (fémallergia, a foltok baromira tudnak viszketni). Innentől már gumidamilra fűzök minden karkötőt, és a gyűrű is jobban használhatók erre fűzve, mert a horgászdamil egy idő után megkeményedik. Így a gyűrűkarikák túl merevek lesznek és kényelmetlenek. A gumidamilosak pedig gyorsabban levehető-feltehető, mert a kézmosásoknál legtöbbször lehúzom őket, aztán vissza. Az Én  kis szertartásom.

Itt nem külön-külön fűztem a karötőgyűrűket, hanem egyszerre lemértem 6 X 18 cm-nyi damilt, plusz az összekötéshez 6-6 cm (120 cm). Az egyik végét rögzítettem és minden 18 cm-es sort összekötöttem ugyanarra a pontra. A fűzés közben pedig összetekergettem őket, így most egyben van ez a karkötő, nem tudom szétszedni.

A gyűrűkarikáimat gyakran kiegészítem az egyik borostyánköves ezüstgyűrűmmel. Jól mutatnak együtt.

Ezzel a módszerrel készítettem egy másikat is,. A gyöngyök kiválasztásánál figyelembe vettem a  meglévő körömlakkjaim színéhez, mert azokat legtöbbször úgy veszi az ember, hogy a ruhatárához passzoljon. Így együtt jól mutatnak a kezemen :)


3 megjegyzés:

  1. Az egyik tisztára olyan színvilágú, mint az én egyik nyaklánc-karkötőm, a Honey

    http://djkatydesign.blogspot.hu/2012/05/honey.html

    Tetszik, ahogy egyebekkel párosítottad őket a képeken :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg! A Tied is nagyon klassz! Ezeket a meleg színeket nagyon kedvelem, és télen-nyáron hordható.
      Köszi, hogy megmutattad!

      Törlés
    2. Ó igen,e gy időben tényleg télen-nyáron hordtam, most épp az élénkebb színek felé húz a szívem, de ez nálam időszakos dolog. Barna táskával biztosan hordom majd még, mindent a táskához szoktam összeválogatni :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...