2013. február 20., szerda

Sok a munka!

Látom magamon a fáradtságot :(
És kezd eljönni az időszak, amikor már fáradok. Pontosabban szellemileg fúllra túlterhelt vagyok a nap végére. Már az elmúlt pénteken is éreztem ezt a fáradtságot, de jött a hétvége, a kétnapos itthoni rutin házimunka, ami mindig kikapcsol, a napsütésben a "semmittevés": pihenés, cicázás, olvasás...
De most még csak szerda van és már most is érzem azt az agyi tompaságot, amit a múlt pénteken.
Egy 5 perces kis önvizsgálatot tartottam, és meggyőztem magamat, hogy nem kis teljesítmény az, amit az elmúlt három héten végig csináltam és még van kb. 2-3 hét a nagy munkából. Aztán lazítás :)
A tegnap készült projektfotókon látom magamat. De azért még annyira nem vagyok fáradt, hogy bakizzak is. Még pontos vagyok mindenben :)

Amiket csinálok a főállásomban, mert beindítani egy ilyen nagy projektet nem egyszerű:
  1. Állandó Gyerekház- és Tanodaprogram beindítása márciustól, négy képzés, hat tréning áprilistól (összesen 150 főnek), 17 db rendszeres program, mint "Baba-Mama Klub", Anyaközpont-hálózat, Önkéntes-klub, ifjúsági-klub stb. beindítása márciustól... Ezek előkészületeinek koordinálása.
  2. Eszközbeszerzések koordinálása: ajánlatkérések, pontosítások, mert ugye a pályázat egy évvel ezelőtt került benyújtásra, és azóta nagyon megváltoztak az akkor betervezett árak. Mi az, amit már nem is gyártanak, mi van helyette, belefér e a költségkalkulációba stb.
  3. Humánerőforrási teendők: a projektben dolgozó munkatársak feladatainak folyamatos pontosítása, mit vár el a pályázat, mi a teendő, milyen módszerekkel stb. Ezen a héten bejöttek az eseti megbízásos munkavállalók: 7 pedagógus a Tanoda programban, 3 óvónő és 2 védőnő a Gyerekház programban, logopédus, pszichológus és egyéb szakemberek feladatainak pontosítása, megbízási szerződések előkészítése stb.
  4. Egyeztetések a konzorciumi partnerekkel, work-shop, költségvetés és egyéb projektváltozások pontosítása. 
A plusz munkám e havi feladatai:
  1. A kékedi projekt építési közbeszerzése lezárult, megkezdődtek a belső felújítási munkálatok, indítjuk az eszközök meghívásos közbeszerzését. Ennek az előkészületeit tegnap fejeztem be.
  2. Nyírgelsén az egészségház felújításának közbeszerzése szintén kiírás előtt, úgyhogy előkészületi munkák vannak mögöttem, a jövő héttől pihenő lesz benne.
  3. Nyert egy programos pályázatom, az "Utcák harca" c. falusi vetélkedő, amit március 31-ig meg kell valósítani. A pénzt még most kaptuk meg a héten (950 ezer Ft/előfinanszírozás), úgyhogy most kezdem el a szervezési munkálatokat (2 napos projekt: utazás a hegyekbe, kalandpark, bobozás, gyalogtúra stb. 55 főre).
Röviden és tömören ennyi.

És a tegnapi napom: 
  • Reggel 7:15 irodai készülődés: büféasztal hol legyen, pogácsáért ki menjen, kávét-teát ki főzzön, projektor hol legyen, hosszabbítót honnan, melyik falra vetítsünk, ki fotózzon, szakmai anyag előkészítve, jelenléti ív stb. Ezekre van persze ember, aki megcsinálja, de magától senki nem tud semmit, mindent mondani kell mindenkinek.
  • 8:00-11:30 work-shop: szakmai projektprogram a konzorciumi partnerekkel, közben telefonon eszközbeszerzéses ügyintézés: irodabútor, számítástechnikai és fejlesztőeszközök rendelése.  Közben megjött a futár, a megrendelt mobiltelefonokkal, átadás-átvétel ... húúú!
  • Ebédidőben 2 fiatal munkatárs lelkét pátyolgattam, akik sokat hibáztak az elmúlt két héten, és próbaidejükön belül felmerült a lecserélésük, ha nem figyelnek kicsit jobban a munkájukra. Segítek majd nekik, hogy jobban átlássák a projektet.
  • 13:00-14:30 rendkívüli testületi ülés, megszűnt a havi tiszteletdíjam, ami a magam ajándékpénze volt :( Spórol a falu, nincs pénz semmire.
  • 15:00-18:00 tanodai program megbeszélése a szerződéskötés előtti pedagógusokkal, holnap délután folytatjuk.
Nem csoda, hogy elfáradok estére! A héten még wellness-re sem volt időm, de ez így jó, mert ha jól megalapozottan indul egy projekt, akkor később minden sokkal jobban fog menni. Ehhez viszont bele kell tenni a munkát MOST! Kitartás!!!!



2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...