2013. február 10., vasárnap

AVON-akció!

A januári AVON katalógusból óriási akcióval lehetett termékeket rendelni, úgyhogy bespájzoltam tavaszra-nyárra rendesen.
A shea vajas kézápolót, sarok és könyökápolót nagyon szeretem. A kézápoló még a Párom kezét is rendben tartja, pedig neki elég rendesen igénybe van véve a keze az állattartástól, a téli tüzelőről való gondoskodástól stb. Nem szeretem, ha reszelős kézzel simogat, úgyhogy meg kellett találnom a neki való kézápolót, és ez a shea vajas.
Hidratáló és pórustisztító arcmaszk, folyékony púder, szemhéjalapozó (amit most használok majd először), lábfrissítőspray a nyári időszakra, egy lila szemceruza és egy tubus narancsbőr elleni krém. 
A legtöbbje bevált termék, régóta használom és szeretem őket, így igyekszem kihasználni az ilyen akciókat és nem várom meg, hogy kiürüljenek a tubusok.


3 megjegyzés:

  1. A shea vajas termékek nálam is nagy kedvencek, főleg a hajpakolás. Viszont nyáron soknak érzem az illatát, olyankor inkább a holt-tengerieket választom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt jó, hogy megemlítetted, mert az ősszel vettem az első sheavajas termékeket. Kíváncsi vagyok rá, hogy nyáron zavaró lesz az illata, mert Én is ilyen szaglómániás vagyok.
      Köszi!

      Törlés
    2. No, kíváncsi leszek, nálam abszolút a tél=édes illat, nyár=friss illat az igaz :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...