2013. június 23., vasárnap

Jó blogolni!

Elkészült a blog nyári ruhája annak örömére, hogy a héten elérte a 30.000 oldalmegjelenítést. Ha belegondolok, ez a szám nem kis teljesítmény, mivel az eddig általam ismert emberek közül csak öten ismerik a blogomat. Nem reklámozom sehol, nincs önálló facebook oldala, és egyéb közösségi oldalon sem követhető, úgyhogy egymaga érte el eddig ezt az eredményt. És még van több mint két hónap a szülinapjáig :))))
Tulajdonképpen próbálkoztam egyszer-kétszer a plusz népszerűsítési lehetőséggel, de sajnos megakadtam, mert nem ismerem a megjelenítés részleteit, technikai analfabéta vagyok még ebben, és inkább feladtam, mert annyira nem tartottam fontosnak. De most már elérkezett az idő, hogy fejlődjek ezen a téren is. Kreatív  Niki segített korábban néhány technikai megoldásban, de már egy hónapja TANUL, ami most nagyon fontos neki, úgyhogy nem zavarom ezzel :)
Egyébként most azt szeretném megcsinálni, hogy a fejléc alatt szalagban legyenek a kategóriák, úgy, mint Pillecukor blogjában. Aki tud, segítsen, vagy meg kell várnom Kreatív Nikit!!! :)))

Mindenesetre ez az időszak bebizonyította számomra, hogy szeretek blogolni. Szeretem írni a sajátomét, és szeretem olvasni a másokét. Amíg sok ismerősöm tévésorozatokat néz, Én ehelyett az idő helyett inkább blogolok esténként.

És mennyi mindenre jó ez a tevékenység! 
  • Egyfajta önpszichológia, amikor ilyesformán adom ki magadból a bennem rejlő és kikívánkozó ,,mindenséges összességet". Legyen az bármi, ami a napi gondolataimból, tennivalóimból, érzelmeimből előjön.
  • Személyiségformáló, mert van egy feladat, pontosabban az olvasók felé egy kötelezettség, ami formál bennem különböző képességeket. Felelősségtudatot, kitartást, kreativitást, új dolgok megtanulását, utánajárást, fogalmazás, helyesírás (ez utóbbit Katy-től tanulom :) stb.
  • Hasonló érdeklődési körű emberekkel ismerkedhettem meg, mondhatom úgy is, hogy egy blogolós kis körhöz tartozunk. Követjük egymás oldalait, kommenteljük a posztokat, örülünk, ha a másik valami remek ötletet ad a saját maga területéről, mert ugye mindannyian hasonlóan élünk, így hasznát tudjuk venni egymás tapasztalatainak. Legyen az női téma, divat, stílus, szépség, manikűr, pasik, vagy életmód, lakberendezés, háztartásvezetés, gyereknevelés, főzés, kreatívkodás, tanulás, munkahely ... Szóval bármi.
  • Sok-sok hasznos tippet és ötletet építettem be a saját életvitelembe is, amiket a követett blogjaim íróitól veszek át, és tudom, hogy ezek valóban ki voltak próbálva, és valódi a fotó, mondjuk a kajáról vagy sminkről, ha pedig valami nem tiszta, akkor fel is tehetem a kérdéseimet.
  • Külön tetszik az, hogy nincs olyan háttér reklámtevékenység az általam olvasott bloggerek világában, ami eltorzítaná a valódi tapasztalatokat. Nem fizetnek senkit le azért, hogy agyon dicsérjen valamit, ami pedig meg sem érdemli a dicséretet. Szeretem így ezt a világot :)))
  • Mindent bele tudok rakni, amit szeretek, és ez nagyon inspirálja az egyébként ,,alig szürke" hétköznapjaimat :)
Összességében tehát kedvemre való tevékenységem lett a blogolás. Olyannyira, hogy komoly terveim is vannak ezzel kapcsolatosan a jövőre vonatkozóan.

10 megjegyzés:

  1. Szia! Gratulálok a 30 ezres oldalbetöltéshez :) Én is mindig meglepődök, hogy 8 hónap alatt mennyien találtak rá a blogra :) igaz én néha megosztok egy fórumon egy-egy hasznosabb cikket (olyankor meg is nő egy picit a látogatottság, de soha nem az volt a célom :)), s Facebook oldala is van a blognak :) Szerintem jó ha van, mert ezáltal is közelebbi kapcsolatot lehet kialakítani az olvasókkal. :)

    Én úgy csináltam a kategóriákat, hogy új oldalt hoztam létre. A tervezőben rámész az Oldalak menüpontra és lenyitod az Új oldal gombot (vagy mi a neve). Ott kiválasztod, hogy Internetcím (olvasók átirányítása egy másik internetcímre). A felugró ablakban, az oldal címének megadod azt a nevet, amit a kategóriának szeretnél, internetcímnek pedig a kategóriáidnak az URL-jét. Nem tudom, hogy milyen kategóriákat szeretnél létrehozni, s hogy mennyire voltam érthető :)) ha van valami kérdésed még, nyugodtan írj :)

    Üdv: Pillecukor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és a tervezőben az Oldalak menüpontnál a megjelenítésnél a Felső lapok legyen kiválasztva :) Sok sikert! :)

      Törlés
    2. Köszönöm a gratulációt és a gyors segítséget. Délután dolgozok rajta:)))
      De jó! Örülök Neked!

      Törlés
  2. Ésss tessék! 10 perc, és máris fejlődtem, Pillecukor segítségével. Nem bírtam ki, és kipróbáltam még a vasárnapi reggelikészítés előtt :)))
    És sikerélmény!!!! Nekem is működik!!!
    Tudom Én, hogy sokszor nagyon kis apróságról van szó, és a fiataloknak ez gyerekjáték, de az Én generációm nem ebben a technikai világban nőtt fel, így nekünk az apróságok is megakadást jelentenek.
    De szerencsére itt van a FIATAL GENERÁCIÓ, akikre mindig lehet számítani, ha megakadás van! Ez is egy szép dolog az életünkben :)))
    Köszönöm Szilvi!!!!

    Most így hagyom a blogot, kicsit félkészen, de estére minden a helyére kerül :))))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az oldalmegjelenítések számához, nem véletlen, hogy gyűlnek az emberek, hiszen változatos a téma, emberi, személyes módon megfogalmazva. Fogalmam sincs már, hogyan keveredtem ide, de nagyon örülök neki. Köszönöm a megemlítést, nagyon jól esett. Jelzem, nagyon jó tanuló vagy. :-)

    A blog formátumával kapcsolatos tippekkel sajnos nem tudok szolgálni, nekem is hasznos lenne ilyen téren fejlődnöm, de valahogy mindig háttérbe szorul a témák mellett. A fejléc viszont szuper, jókedvre derítős fajta. Az első képen látható táskával azonos színű, nemrég vásárolt szandált holnap avatom majd fel. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a kedves és biztató szavakat!
      Én is vettem tegnap egy narancsszínű szandált és egy táskát is, pontosabban kettőt. Mindjárt látható lesz a mai posztomban.
      A narancssárga szín nálam kb. 20 éve a trendi színeim egyike, még télen is van rajtam belőle :)))

      Törlés
  4. Gratulálok az oldalmegjelenítések számához! Csak így tovább! :)
    Nem kötekedésképpen, de kérhetnék valamit? Talán a többi olvasó is örülne neki. Szóval esetleg a kommentezésnél nem kapcsolnád ki a szóellenőrzést? Néha olyan dolgokat hoz ki, hogy el sem tudom olvasni, annyira összefolynak a betűk. Lehet persze ez az én hülyeségem, vagy bénaságom. Remélem nem nagy kérés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérésed parancs kedves Olvasó! :)))
      Még tegnap éjszaka kikapcsoltam, amint elolvastam a jelzésedet. Köszi, hogy szóltál, és jelezz máskor is nyugodtan, ha valamit észlelsz!

      Törlés
    2. Tündér vagy! Köszönöm! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...