2012. december 28., péntek

Még van munkám 3 napig



A munkaasztalom
A mai az utolsó munkanapom ebben a 8 hónapos programban, 2012. április 1-től december 31-ig tartó munkaszerződéssel. Igaz, hogy folyamatban van egy másik 28 hónapos program menedzseri állása, aminek a kezdetét már 2013. január 1-re módosítottuk, de még mindig nincs megkötve a szerződés a projektre (a támogatást kezelő szerv és a pályázó önkormányzat között), így csúszik a projektben résztvevő 13 fő (köztük Én is) munkaszerződésének aláírása is.
Az újesztendő első munkanapján (2-án) mehetek a munkaügyi központba, és újra munkanélküli leszek, remélem csak 1-2 hétig, aztán csak aláírják már azt a szerződést. 
Addig pedig önkénteskedek és kreatívoskodok :) Valami miatt így kell lennie!

3 megjegyzés:

  1. Szia! :) Nincs kedved írni az "önkénteskedésről?" Én jelenleg itthon vagyok, és már egy ideje foglalkoztat a dolog, mert szívesen önkénteskédnek :)

    VálaszTörlés
  2. Húúú, de jó! Örülök, hogy érdekel, mert van benne tapasztalatom bőven. Saját magam példájából is, és sok-sok fiatal önkénteskedését koordináltam már.Leginkább nonprofit szervezetek adnak lehetőséget ilyen munkavégzésre.
    Először is el kell döntened, hogy milyen területen önkénteskednél szívesen? Ha ez meg van, keresni kell a közeledben egy olyan szervezetet, aki fogad önkéntesként, és velük lehet önkéntes szerződést kötni a munkafeltételekről. De vannak önkéntes munkára pályázatok is kiírva, ezek főleg külföldi munkavégzésre irányulnak, az EVS = Európai Önkéntes Szolgálaton keresztül történik a bonyolítás.
    A legfontosabb az érdeklődési terület meghatározása, utána beszélhetünk részletekről is, ha érdekel.

    VálaszTörlés
  3. Bocsi, hogy csak most válaszolok, de még most érem magam utol. Idén szeretném jobban belevetni magam ebbe a témába. Szívesen önkénteskédnék valamilyen kulturális vagy oktatás-nevelés területen, valamint a képességfejlesztés is érdekelne. Szeretem a gyerekeket, és amíg a családom ilyen területen vállalkozott táborokon is részt vettem mint segítő, vagy kézműves foglalkoztató. Bár ez már évekkel ezelőtt volt, giis voltam de a kézügyességem már akkor is jó volt. Azóta teljesen más irányba kanyarodott el az életem, de érdekel az önkénteskedés. Utána is kezdtem járni, már a megyei önkéntes centrum elérhetőségeit meg is kerestem, úgyhogy egy lépéssel már közelebb vagyok, de pl. én tényleg nagyon szívesen olvasnék ezzel kapcsolatban tőled postokat is, mert sokan azt sem tudjuk merre induljunk el, vagy mivel is jár ez az egész... de a tenni akarás meg ott mocorog a legtöbb fiatalban :) Hátha másnak is tudsz ebben segíteni! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...