2012. december 9., vasárnap

Mikulásra kaptam

A sajátom printscreen-nel
Mikulás alkalmából csökkentett pontszámú meghívókat lehetett ajándékozni az ncore-on. Ádámtól kaptam egyet, úgyhogy 2 napja hivatalosan is van önálló, személyes hozzáférésem a filmek és e-book-ok letöltéséhez. 

Juhééé! 
Ezt nagyon szeretem!!!

A "Filmnézés-lazítás" bejegyzésemnél részleteztem egy kicsit ennek a letöltős oldalnak a jelentőségét (számomra), most pedig elkezdem összeállítani a karácsonyi filmlistámat, mert megkezdem a letöltéseket.

Első letöltött filmem (nem vártam karácsonyig és megnéztem)

Főszereplő: Sarah Jessika Parker (Golden Globe-díj 2006 - Legjobb színésznő - zenés film és vígjáték kategória jelölés)
Szeretem azokat a filmeket, amelyekben Ő szerepel, a Sex és New York sorozattal lopta be magát a szívembe. Ebben a filmben egy teljesen más karaktert játszik. Egész jó benne, de nekem jobban tetszik a laza szinglis szerepkör. De nem skatulyázom be. A film mondanivalója pedig kifejezetten illik a karácsonyi fílinghez.

Ha van általad javasolt film karácsonyra szívesen fogadom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...