2013. március 9., szombat

Kudarcosan sikeres shopping

Tegnap Nyíregyházára vezetett egy szakmai utam, aminek nagyon örültem, ugyanis december eleje óta nem voltam egyedül sehol, így azóta nem tudtam időt szakítani a magam shoppingolós örömszerzésére. Mindig valakivel mentem, vagy egy ügyféllel, vagy a főnökömmel, munkatársaimmal. 
De most kihasználtam az alkalmat, azaz kihasználtam volna, de a nyíregyházi Stop Shop-ban, és a Korzó üzleteiben sem volt semmiféle nekem tetsző holmi. Sem a Deichmann-ban, sem a C&A-ban, sem a H&M-ben, sem az Orsay-ban, sem a New Yorkerben ... pedig nagyon szerettem volna próbálgatni.

Aztán jött egy gondolat, hogy varrok magamnak lapszoknyákat. A BURDA-Stúdió üzletében vettem 60 cm fekete zsenília (2300 Ft/m), és 60 cm szarvasbőrhatású (2100 Ft/m) anyagot, fekete selyem bélésanyagot (900 Ft/m), itthon még van maradék ripszalagom  és vetexem, úgyhogy hétvégén nekiveselkedek a lapszoknyák kiszabásához.

Ráadásul még ráakadtam egy különleges fonalra is, amiből valamilyen kreatív mellénykét akarok kötni, vagy horgolni és még gyöngyös kiegészítőkhöz is vettem hozzávalókat.

Most, hogy így elnézem a fotókat eléggé őszi színeknek tűnhetnek, de élénk színű pólókkal, blúzzal tavaszivá fognak változni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...