2013. március 26., kedd

Kötött mellény

Elkészült az egyik alkotásom.
Megterveztem, az itthoni maradék fonalaimhoz igazítva, aztán kötöttem, majd lebontottam, mert nem tetszett a vállmegoldás és a derékrész, aztán megint átterveztem, de már csak fejben, és újra kötöttem.
Ilyen lett, és tegnap már ki is próbáltam, mustársárga pamutgarbóval egész jól viselhető volt, ebben a hidegben is. 
A kötéshez nem kell nagy tudomány, csak a sima-fordított szemeket kell megfelelően váltogatni. A többi már csak kreativitás. A színek, egyszerű minták és a fazon kitalálása a játék lényege, legalábbis Nálam.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nem is gondoltam, hogy ilyen jól megy egymáshoz a sárga+piros. Nem vagyok egy nagy sárga rajongó, de határozottan kellemes lett az összhatás. Ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Na és felvéve is láthatnánk esetleg? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kell szereznem egy fotóst, mert önmagam fotózása elég bénán sikerül. De megoldom hamarosan :)

      Törlés
    2. Rendben, kíváncsian várom :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...