2013. június 13., csütörtök

Álomkönyvem lapjai 3.

Az elképzelt életem lapját fejeztem be a hétvégén, és közben scrapbook-os blogokat böngésztem, ahol sok-sok technikát és ötletet találtam.
Kísérletezgetésbe kezdtem a meglévő anyagaimmal, lenyomatokat készítettem, és dekupázsoltam is egy kicsit. Sőt, még előkerült egy kis fekete csipkeszalag és néhány gombocska is, amit szintén beépítettem, mert olyan szexis-nőcis rész is kell az életemhez az apró sárga margaréták és a színes pillangók közé :)
A női figura a dinamikát, a lendületet, a mozgást jelképezi, a körülötte lévő virágos világ pedig a jókedvű, vidám, érett  NŐ életére utal, akiben még maradt egy kis gyerekes gondolkodás. :)))
  1. A kivágott képeket és a szerkesztett szöveget elrendeztem a kékes színnel megfestett kartonlapon.
  2. Merített papírt használtam most is kiegészítésként, mert még van belőle, és ez tetszik így.
  3. Festékkel bepamacsoltam a kartonlap széleit, csak úgy spontán, semmi rendszer nem volt a pamacsolásomban, inkább a színek játéka volt fontos.
Ezután következett a részletek kialakítása. Az első kísérletem a gyufásdoboz köré tekert fonal, aminek a festékkel bekent lenyomata érdekes, egyenletlen csíkokat hagyott a papíron. Lehet használni fakockát, hungarocelldarabot vagy bármilyen lapos oldalú formát. A gyufásdoboz-stampli használat után kidobandó!
Követezett a buborékfóliás pöttynyomat, ami megint csak egy egyszerű kivitelezésű technika. A szabályos pöttyök, és az elmosódottak is jól mutatnak egy ilyen felületen. Bármilyen színt felvihetünk rá. Ez is kidobásra kerül a használat után, de kis darabka elég egy színhez, úgyhogy nagyon takarékos.
A csipkeszalagból csak vágtam egy darabot, és felragasztottam a kartonlapra, aztán erre is nyomtam néhány buborékpöttyöt.
Maradék szalvétáimból válogattam színes motívumokat, és dekupázs technikával felragasztgattam a megfelelő helyre. A ragasztás előtt fehér festékkel előfestettem a virágok és a pillangók helyeit, mert így jobban kiemelkedik a színük, és száradás után ragasztottam rá a szalvétadarabokat.
Örömmel készítem ezeket a lapokat, bár eléggé elfoglaltak mostanában a napjaim, de minden olyanra fordítok időt, amit szívesen csinálok. És érdekes módon, ezekre mindig jut idő, mert akarom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...