2013. május 2., csütörtök

Ruhatárbővítés

A múlt heti szabadnapomat Debrecenben töltöttem, és lehetőségem volt egy kis Stop-Shop látogatásra. Ilyenkor kiélem a divatkedvelésemet azzal, hogy felpróbálgatok egy rakás ruhát, megnézek egy-egy új fazont, hogyan áll rajtam, tetszik vagy nem (stb.). Ilyenkor kísérletezem ki, hogy mit tudok elképzelni a saját ruhatáramban. Sokszor nem veszek semmit, csak próbálgatok, de most ez nem így volt.
A H&M-ben 1.190 Ft-ért nagyon jó minőségű, hosszú derekú atlétákat vettem: rózsaszín, lila és fekete színben, mert ezeket jól tudom variálni most tavasszal, és majd nyáron is. Blézer, farmerdzseki, nyári kötött pulcsi, vászoning alatt nagyon jó viselet, ha meleg van önállóan is jól mutatnak.

Egy könnyű, vékony szövésű, pamutvászon sálat is vettem, ami kicsit drágább volt (3.500 Ft), de ez most egy sokat használt kiegészítője lesz a ruhatáramnak. Úgyhogy megszolgálja majd az árát.

Cipő-papucs Deichman. 
A cipő 50%-os akcióval 2.999 Ft. Kényelmes, szaladgálós cipőcskének vettem.
A papucs egyszerű, gyékénytalpú papucs, amiből minden évben elnyüvök egyet (1.700 Ft). Amolyan itthoni kis szabadidős papucs. Nagyon praktikus, mert az izzadékony talpammal nincs semmi gond, ha ebben a papucsban ugrok el a boltba-postára, vagy éppen a Tisza partra :)

4 megjegyzés:

  1. Ó, nagyon jó dolgokat vettél :-) Az a sál meg a felsők... Nekem is el kell látogatnom abba a boltba :-)

    VálaszTörlés
  2. A papuccsal én is szemeztem, csak a feketében. A topok jó vételnek tűnek, én is benézek ma. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs-bocs-bocs!!! Elnézést mindenkitől!
      A papucs nem a Deichman-ból, hanem a NewYorker-ből való és egész jó színválaszték van. Lea például, kéket vett magának, nyári kalappal együtt:)

      Törlés
  3. Oh, azt a Deichmann-os cipőt én is nézegettem, csak sajnos már nem volt a méretemben. :/ A sál nagyon szuper, olyan jól fel lehet dobni a megjelenésünket egy szép kendővel. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...