2013. május 28., kedd

Álomkönyvem lapjai 2.

Készülnek az ÁLOMKÖNYV oldalai, ami most a fotózásra irányul. Célkitűzéseim szabadidős kategóriájában szerepel a hobbifotózás, és a személyiségfejlesztő blogomban már több posztban is utaltam a fotózás szerepére az eddigi életemben (Who I am? sorozatokban). Ezután is az elsők között szerepel, úgyhogy mindenképpen megérdemel egy önálló lapot az álmodozásaim között.
Ugyanazt a technikát alkalmaztam, mint az előző lapnál, csak erre még egy kézzel írott szöveges részt is ragasztottam. Külön figyeltem arra, hogy a megfogalmazásnál jelen időt használjak, mert a legtutibb bevonzás az az, amikor jelen időben, mintha most éreznénk át, ebben a pillanatban a saját jövőnket. 
És egy plusz hasznos információ, amit valamelyik fejlesztő könyvemben olvastam, vagy valamelyik online előadáson hallottam, csak nem tudom most pontosan, hogy melyikben, de ha meg lesz, megírom majd. A lényeg, hogy ezt tudom és használom is :)

Hasznos infó:
Minimum 17 másodpercig kell fókuszálni egy adott dologra ahhoz, hogy elinduljon a gondolat általi rezgés. Ez alatt semmi nem történik, és ez is csak az indításhoz szükséges időtartam. A legideálisabb a 90 másodperces intenzív, érzelmekkel és hálával átitatott fókuszálás, ami tuti eredményes. És természetesen jelen időben, MINTHA élményeket produkálva magunkban :)))

Az ilyen álomkönyvek nézegetése és olvasgatása közben nem nehéz ezzel az érzéssel előrukkolni, főleg, ha tudom is, hogy mekkora eredménye van, illetve lesz :)))
Jó kis játék!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...