2013. április 16., kedd

Egyéni vállalkozó

Újra vállalkozóként tevékenykedhetek a főállásom mellett. Már voltam egyéni vállalkozó 2009-2011 között, de a munkanélküliségi szakaszaim miatt meg kellett szüntetni. 
Folyamatosan vannak vidékfejlesztési és pályázatírás-menedzselési megbízásaim, ifjúsági területen is gyakran szervezek programokat, tartok előadásokat, látok el közösségfejlesztő munkát, és 2011-től egy Kft. segített a számlaadásban. 
Most azonban, hogy újra lett egy hosszabb távú főállásom, úgy döntöttem, hogy mellette újra egyéni vállalkozó leszek.
A döntésem után 24 órával már számlaképes voltam, mert egy jó könyvelő elektronikusan, az ,,ügyfélkapumon" keresztül mindent elintézett, amire szükség volt. A múlt héten szerda délután egyeztettem vele a részleteket, és csütörtökön délután már átküldte a vállalkozásom adatait. 
A tennivalóm annyi volt még, hogy telefonon megrendeltem a bélyegzőmet, ami másnapra készen is lett, megvettem a számlatömböt és KÉSZ!
Már alá is írtam az első vállalkozási szerződésemet, már ki is állítottam az első számlámat, ezután már nem lesz szükségem a Kft. hátterére. (Azért köszönet érte, mert tényleg nagy segítség volt!)

Egyéni vállalkozóként AM = alanyi adómentes kategóriába tartozok.
A plusz munkámban újra a magam ura vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...