2013. július 14., vasárnap

Közösségerősítés Twisterrel

Az egyik legtutibb szabadtéri kikapcsolódás a bográcsozás. De ez lehet grillezés, vagy tárcsánsütés is, a lényeg, hogy a friss levegőn töltsünk el együtt sok-sok órát. Ez történt pénteken, amikor egy remek hangulatú közösségerősítő programot hoztunk össze a kollégák számára. 
A közös főzés mellett persze a kiegészítő játékoknak is  nagy szerepe van, mert lehet velük a hangulatot fokozni rendesen. 

Én most a Twister nevű játékkal rukkoltam elő, ami házilag is könnyen elkészíthető. Valamikor  réges-régen Én is készítettem egyet a gyerekeim számára egy egyszerű lepedőből, amire ráférceltem a színes kartonanyagból kivágott köröket. Akkor még újdonság volt ez a játék, de emlékszem, hogy nagyon élveztük mindig :)

Kellemes időben együtt a csapat / Csülökpörkölt a szakmai vezetőnk specialitása. Ezt mind megettem, mert nagyon finom volt, és az egészséges életmódhoz nálam hozzátartozik a remek hangulatban készített és elfogyasztott kalóriabomba kaja is :)))
Ugye átjön a képeken, hogy mekkora hangulatot csinál ez a játék. Mindenki dőlt a röhögéstől :))) Ez igazán megerősíti a kollégák közötti kapcsolatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...